Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Zahájili jsme výprodej elektroměrových plastových rozvaděčů firmy Ekoplast PE-ŽIVOTNOST MINIMÁLNĚ 20 LETZahájili jsme výprodej elektroměrových rozvaděčů Ekoplast PE, které jsou vyráběny z nejkvalitnějšího...

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

Elektro Brůna spol. s r.o.
Kréta 323
411 55 Terezín
tel: +420 736 671 109
napište nám
Otvírací doba prodejny: Po-Pá 6.30-15.00
www.bruna-elektro.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 2 510,00 Kč
skladem
naše cena 6 962,00 Kč
skladem
naše cena 9 990,00 Kč
skladem

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Líbí se mi 46% Jsou pěkné, ale ještě chtějí úpravy 38% Jde to 7% Vůbec 9%

ZÁKAZNICKÝ SERVIS » Jak reklamovat

1. Kupující je povinen si při převzetí zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.

2. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. poskytuje standardní záruku na dodané zboží.

3. Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
- při dopravě,
- nesprávným skladováním,
- špatným připojením zboží,
- špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.),
- mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením.
- vnějšími vlivy
- nesprávnou obsluhou

4. Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :
- typ reklamovaného zboží,
- počet vadných kusů,
- číslo faktury, číslo dodacího listu,
- popis vady
- požadavky resp. návrh řešení.

5. Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno ELEKTRO Brůna spol. s.r.o.

6. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. je povinen nejpozději do 14 pracovních dnů od doručení reklamace informovat Kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.

7. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme!

V případě uznání důvodu vám vyřízenou reklamaci zašleme samozřejmě bez expedičního poplatku.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ