Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. ZÁKAZNICKÝ SERVIS
  3. Jak reklamovat

1. Kupující je povinen si při převzetí zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.

2. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. poskytuje standardní záruku na dodané zboží.

3. Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
- při dopravě,
- nesprávným skladováním,
- špatným připojením zboží,
- špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.),
- mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením.
- vnějšími vlivy
- nesprávnou obsluhou

4. Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :
- typ reklamovaného zboží,
- počet vadných kusů,
- číslo faktury, číslo dodacího listu,
- popis vady
- požadavky resp. návrh řešení.

5. Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno ELEKTRO Brůna spol. s.r.o.

6. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. je povinen nejpozději do 14 pracovních dnů od doručení reklamace informovat Kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.

7. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme!

V případě uznání důvodu vám vyřízenou reklamaci zašleme samozřejmě bez expedičního poplatku.

Jsme přímo výrobci
Kompletní sortimentKompletní sortiment výrobků
Rozvaděče na míruRozvaděče šité na míru
Různé velikostiNeomezené možnosti velikostí
Preciznost výrobyPreciznost při výrobě
 
Informace pro zákazníky
Kde nás najdete

Kontaktujte nás
Logo
Lukáš Brůna
Úpravy eshop šablon na míru - Emotion-design.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz